Üdvözöljük Kedves Látogató! [ Regisztráció | Bejelentkezés

eladó bútorok

eladó bútorok... 2015-02-12

Eladó bútorok

Manapság rengeteg vásárolunk, hiszen lényegében ez a gazdaságnak az alapja. Vásárlás nélkül nincsen pénzmozgás, nem folyik be egy-egy piaci szereplő zsebébe több pénz stb. Mondhatni, hogy szinte mindent meg lehet már venni a boltokból, illetve rendelni az internetről. Ha jobban belegondolunk, például vásároljuk a mindennapi élelmiszereinket, vizünket, áramot, fűtést, illetve egyéb mindennapjainkhoz kapcsolódó tárgyakat is. Nincs ez máshogy a bútorokkal sem, hiszen én közvetlen közelségből tudom ezt tapasztalni, mivel eladó bútorokkal foglalkozom. Szerencsére, inkább több sikerrel, mint kevesebbel, ez pedig nagy mértékben múlik az eladott áru minőségén, árpolitikán, illetve a vásárlói elégedettségen is. Az első kettő, viszonylag száraz anyag, mondhatni, hogy simán tanulandó, illetve nincs is értelme most komolyabban boncolgatni, mivel akár vállalkozásoktól függően eltérőek lehetnek. Na, de mi a helyzet a vásárlói elégedettséggel, vásárlói magatartással, annak személyiségével, vásárlói szokásokkal. Véleményem szerint ez már egyáltalán nem egy száraz téma és nem is egy olyan dolog, olyan könnyedén meg lehet tanulni, illetve tanítani lehet. Ezért is választottam ezt a cikkem témájának, hiszen közvetlen közelségből, a másik oldalról tudom ezt szemlélni, illetve megtapasztalni.

Az elején, mindjárt azzal kezdeném, hogy az eladó élete sem könnyű! Miért? Azért, mert lényegében egy eladónak például fogalma sincsen a bejövő, potenciális vásárlónak a szándékairól, személyiségéről stb. Akár egy rossz szó, mondat és már meg is fordult, köszöni szépen, megy a pár méterre odébb lévő üzletbe és megveszi onnan az adott terméket. Fentebb pedig lényegében erre céloztam, amikor azt írtam, hogy ezt nem lehet tanítani, tapasztalni kell. Eleve, nem tudod, hogy az adott személy tolakodónak veszi, ha udvariasan közeledsz és megkérded, hogy tudsz-e segíteni, ajánlhatsz-e valamit vagy lényegében már-már elvárja, hogy segítsd a döntését. Nos, jártam már egy-két olyan üzletben, ahol az eladókat betanították lényegében sablon szöveggel, hogy mit és hogyan mondjon. Ennek csupán annyi a hátulütője, hogy egy darabig működik és lehet a vásárló lányos zavarában nem tudja, hogyan reagáljon és hagyja kibontakozni az eladót, végül pedig el tud adni neki valamit, viszont később a vásárlós is kitapasztalja, hogy mire is megy ki a játék és faképnél hagyja. Egy másik negatívuma pedig, hogy valószínűleg x embertípusnak ez bejön, viszont y-nak nem, eleve egy adott százalékot tehát a potenciális vásárlók közül sikeresen elkergettél. Szerencsére, én ehhez hasonló szituációkba nem keveredek egy ideje, mivel az interneten keresztül árusítom az eladó bútorokat, viszont ez mindenképpen egy érdekes és boncolgatni való téma, hiszen lényegében szimpátia alapján nagyon könnyen lehet szerezni vevőket, illetve el is kergetni. Nagyon sok dacos ember van, akik, ha azt tapasztalják, hogy nagyon rá akarja beszélni őket az eladó az adott bútornak a megvásárlására, akkor inkább azért sem veszik azt meg, hanem átmennek egy másik boltba, ahol nyugodtan, zavartalanul át tudják nézni a kínálatot, illetve tudnak gondolkodni, hogy vegyék meg vagy ne. Ha pedig zavaró az eladó, akkor miért is ne tenné meg, hiszen pár méterrel arrébb kellemesebb közegben, szinte ugyanaz a kínálat várja. Visszatérve az eladó szemszögéhez, lényegében mit is tud tenni, illetve hogyan is kellene viselkedjen? Jó előre leszögezem, hogy egész biztosan nem lesz mindenkinek szimpatikus az eladó, hiszen nem vagyunk egyformák. Véleményem szerint az adott szituációban való ideálishoz közeli viselkedést, viselkedési formát egy eladó csupán tapasztalat által tudja hozni és ez pedig már-már a szociális adottságokon, jellemen is múlik. Ez pedig lényegében csak annyit jelent, hogy egy jó eladó, egy adott idő után tudni fogja, hogy ahhoz a vásárlóhoz hogyan viszonyuljon, legyen-e rámenős vagy hagyja nézelődni stb.

595 megtekintés, 1 ma

  

Hirdetések (x)

  • Fakivágás után bútorgyártás

    Szerző: - 2020-01-08 - 0 Hozzászólás

    Sokan nem tudják, hogy a szép bútoruk amit vásároltak milyen fából készült, azt meg, hogy miként dolgozták fel végképp nem. Nagyon sok bútor valójában csak fa aprítékból készült, tehát nem egy konkrét fából van elkészítve például a komódunk a nappaliban. Ezeket a feldolgozott faipari termékeket pozdorjának, vagy rétegelt lemeznek, vagy osb-nek vagy Mdf-nek neveznek, a […]

  • Fürdőszoba felújítás után

    Szerző: - 2020-01-18 - 0 Hozzászólás

    A fürdőszoba megtervezésekor nagyon fontos szempont a praktikus bútorok kiválasztása. Nem mindegy, hogy a szép új bútor ellenáll-e a nedvességnek, a magas páratartalomnak. Nagyon csúnya látvány a megdagadt szétrepedt vizes pozdorjalap. Megfelelő szakboltokban tudnak ezekben segíteni a kedves vásárlónak, de legyünk résen, mert sajnos előfordul a nagyon rossz minőségű bútor is. A fürdőszoba felújítása után […]

Google fordító

Googel partnerség, támogatás

eladó bútor hirdetések

eladó bútor – Ülőgarnitúra

eladó bútor, Google hirdetések

eladó bútor hirdetések

Mai legnépszerűbb hirdetések

Népszerű hirdetések összefoglalója